Saturday, November 20, 2010

26.7.2008 - Saya Temu Cinta

Hari ini adalah mengisahkan 26.7.2008.. pada hari itu sape sangke, tu rezeki paling bermakna yg Allah S.W.T pernah bagi kat aku.. dulu zaman lapok2, myspace sangat terkenal.. :P nak di jadikan cerita, pada malam tu, pukul lapan lebih la kowt.. haha.. xbrape igt.. ;P aku online myspace.. then mcm hari2 biase, approve kawan baru sume.. siapa sangka, seorang hamba Allah bernama Farhana Rosli ni add aku kt myspace.. :) pada mulanya aku cume tengok2 la picture dye.. sebab semua org yang add aku, aku tgk picturenya~ haha.. mase tgh mengusya pix si farhana tu, aq nampak picture farhana dgn seorang gadis yang memang menarik perhatian aku.. (picture yg kat atas nie) aku pon tak tahu kenapa.. nak kata lawa, ramai je budak2 myspace lagi lawa.. tp.. mse tu, sumpah aq tertarik kt muke manis dia.. huhu~ aku merenung laptop sangat lama.. dan ape lagi, aku save la picture tu.. kahkahkah.. sebelum tu, aku ada jugak tanya farhana macam ni "you! sape budak kt sebelah you tu? nak kenal boleh? :P" HAHA. then aku mula komen2 dgn si farhana tu.. aku cuba la nak mintak nobor si gadis yg bernama Syasya tu.. tp malangnya, farhana begitu kedekut nak bagi. -.- aha. farhana suruh aku sendiri yang mintak. so, farhana suruh aq add si Duyung Sengal iaitu nama display Syasya.. bila aq add dye kan.. malam tu jugak dye approve aku.. YAHOOO!! kahkahkah~ aku start komen2 dgn Syasya.. mintak number fone.. tapi Syasya tu bapak sombong.. then aku tinggalkan number fone kt dia.. lewat malam kemudian, Syasya call aku~ aku pon angkat fone, konon nk tau la siape.. taw2 Syasya call~ SUMPAH aku gelabah gila time tu... campur happy.. :P haha.. aku tak tahu lah.. yang aku ni tgh msg dgn awek orang ke ape.. sebab 1st time aku nak TARGET seorang perempuan, aku tak tanya dye ada BOYFRIEND ke x.. kenapa aku tak terfikir nak tanya mcm tu? O.o aku pon tak tahu.. macam dah yakin2 je dia tu jadi milik aku.. huahuahua~ ada pada 1 malam tu, aku cuba jadikan dia milik aku.. as GF laa.. tp salah aku jugak.. rushing sgt.. dye perli aku kowt.. "kite kenal2 dula la ea? tak kan nak jadi cowboy kowt bang?" aha. ok damn aku malu time tu.. hahaha.. hari demi hari berlalu.. msg dan text dgn syasya mcm biase.. aku gelarkan diiri aku ABANG -.- haahah!

No comments:

Post a Comment