Saturday, November 20, 2010

2.8.2008 - SAYA DAPAT CINTA

Ok. 2.8.2008 adalah tarikh paling bermakna sangat bagi aku.. :') kerana..mulai hari itu lah hidup aku telah berubah menjadi semakin indah dan sempurna... Syasya.. atau dikenali sebagai Sya bagi nama panggilan manjanya.. telah melakukan sesuatu pekara yang mengubah hidup aku kini dan selamanya... pada petang sabtu tersebut.. aku bersama keluarga ke jalan chow kit untuk membeli barangan konvokesyen untuk meniaga.. ketika aku berada di dalam kereta, bertemankan SMS dari Sya.. aku tiba2 rase sesuatu luar biasa akan berlaku hari ini.. hurmm, dengan hati yang bedeba2.. dan perasaan yang takut.. aku tanya kepada sya bahawa aku meminati seseorang ini, tetapi.. aku takut dye tidak membalas cinta aku jika aku meluahkan kepadanya.. haiihh.. dan. :) pada masa itu.. sya suruh aku jd gentelmen dan luahkan kepada perempuan yang aku sayang tu.. bila dpt tahu, yang luahan yang igin aku sampaikan tu adalah utk sya.. sya mencemaskan aku.. :( sebab dye xjawab soalan yang diberikan oleh aku iaitu "sya, sudi tak sya jadi teman hidup abang?" sumpah aku cuak.. bila aku dapat balsan SMS dari sya, dia kata "i will :P" pendek je ayat dia.. hati aku menari2 dan gembira.. tersenyum seorang diri sambil memandang ke handphone.. pada hari tersebut juga lah kami membahasakan diri sebagai "B" dan "Sya".. Alhamdullilah dan syukur kpd Allah.. ni adalah pemberian paling besar buat aku... apa bila kenal sesama sendiri.. aku baru lah tahu yang aku ni kepunyaan Nur Iasah Nur Aisyah bt Nafriwan Abdullah.. :) itu nama panjangnya... aku tak sangka budak ni yang banyak memberi erti hidup kat aku.. tanpa dia.. mungkin hidup aku tak se-Happy sekarang.. :')

No comments:

Post a Comment