Friday, November 26, 2010

Degil

KENAPA KAU DEGIL? hari jadi aku lah kau nak buat hal kan? haih! 22.11.2010.. setiap hari sya ke library.. konon nak blaja.. sebab dye SPM.. SPM, SPM pon.. kne lah igt lah aku siket kan, degil tahap cipan kowt.. aku suruh dye ke library naik cab or kete sape2.. tapi degill nak jugak naik moto.. ntah blaja ke tak tu aku xtahu lah.. mcm xpaham bahasa lah dye tu.. sebab dye still skolah kan? so, fikiran dye belum matang lagi lah.. aku xbagi dye naik moto! tp dye buat bodoh je.. dye dgn wendah naik moto slamber je ke "library" -.- xkan aku nk ckp tak bagi plak? atleast paham2 la kalau aku xbagi tu.. sebab kalau aku halang kang, pape jadi kt SPM dye, sya salahkan aku.. sebab dye suke ungkit2.. aku pon tak paham lah minah ni.. kadang2 ape yang aku cakap tu, semuanya aku cye je.. tapi dlm semua yang aku percaye tu, aku xrase semua betul.. ada yang tipu.. haih! sampai harini aku malas dah nk layan dgn orang yang degil mcm nie.. nak buat ape lantak kau lah.. abis ayat nak cakap!

No comments:

Post a Comment