Saturday, November 20, 2010

kenangan hitam antara kami :(

2 November 2009 - Adalah peristiwa hitam melanda aku dan Aisyah.. 1 november adalah hari paling indah buat kami.. siapa sangka?keesokkn harinya, kami telah mencipta perselisihan faham.. *rahsia* dan menyebabkan hubungan aku dan aisyah renggang selama 7 bulan.. aku mengaku ego aku sangat kuat.. dan pada masa yang sama.. aku telah menyiksa diri aku sendiri.. sebab aku ingat, tanpa Aisyah.. aku boleh hidup.. tapi hakikatnya memang tak.. 7 bulan aku cuba.. tapi aku gagal.. memang susah dan penat plastik.. aku penuh derita mase tu.. tiap2 hari ingatkan dia.. tapi aku tahu.. Aisyah boleh lupakan aku pada masa tu.. :) sebab dia perempuan.. senang dapat pasangan.. haiihh.. 7 bulan kami renggang, dan 7 bulan tu juga aku telah buat sesuatu yang menyesalkan hidup aku hingga hari ini... sebab anggap dirini single, jadi aku bebas bergaul dgn perempuan.. pekara yang aku tringgat sehingga kini, aku mencium seorang perempuan iaitu kawan aku sendiri.. haiihh.. tapi aku xde niat.. aku hanya mamai dan xberapa ingat apa yang aku buat.. memang salah aku.. tapi aku x lebih dari cium.. kalu nk cerita yang lain memang banyak.. tapi aku malas nak huaraikan sejarah hitam selama 7 bulan apa yang aku dah buat.. haiihh..

No comments:

Post a Comment